Τρίτη, 17 Ιουλίου 2012

Αϋπνίες

Η αϋπνία ταλαιπωρεί έναν στους τρεις ενήλικες. Όταν το πρόβλημα συνεχίζεται για μεγάλο χρονικό διάστημα τότε η κατάσταση μπορεί να γίνει αφόρητη. Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπιστεί η αϋπνία είναι να ακολουθηθούν οι κατάλληλες τεχνικές. Σε ορισμένες περιπτώσεις η αϋπνία μπορεί να έχει επιπτώσεις ακόμη και στην καθημερινότητα του ατόμου, διαπιστώνοντας έτσι πως υπάρχει δυσκολία να ανταπεξέλθει κανείς στις οικογενειακές και επαγγελματικές του υποχρεώσεις. Άρα συμπεραίνουμε πως αυτή η κατάσταση πρέπει να αντιμετωπισθεί, αναζητώντας τρόπους για την άμεση καταπολέμησή της.

Ορισμένες φυσικές τεχνικές είναι οι εξείς:




1. Μην βασανίζετε τον εαυτό σας. Αν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε ασχοληθείτε με κάτι για λίγο και ξαναπροσπαθήστε.

2. Αποφύγετε τη μεσημεριανή σιέστα.

3. Βάλτε ωτοασπίδες.

4. Βεβαιωθείτε ότι έχετε καλό στρώμα και αναπαυτικά μαξιλάρια.

5. Αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ. Αν και το αλκοόλ έχει την ιδιότητα καταρχήν να προκαλεί υπνηλία και μπορεί να σας κάνει να νυστάξετε, έχει ταυτόχρονα και δυσάρεστες επιπτώσεις, αφού μπορεί να σας ξυπνήσει στη μέση της νύχτας.

6. Μην αλλάζετε συνεχώς κρεβάτι ή μην κοιμάστε στον καναπέ.

7. Προσπαθήστε να ακολουθείτε μια ρουτίνα ύπνου-ξυπνήματος.

8. Μην φέρνετε στο σπίτι δουλειά από το γραφείο.

9. Αναζητήστε πρακτικές χαλάρωσης.

10. Φτιάξτε την ιδανική ατμόσφαιρα στην κρεβατοκάμαρά σας.

11. Προσπαθήστε να αποφύγετε το φαγητό πριν από τον ύπνο.

12. Αποφύγετε τα υπνωτικά χάπια.



Αν παρόλλα αυτά η αϋπνία επιμένει, η καλύτερη λύση είναι η συμβουλή του γιατρού.