Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Ο Σταμάτης Δ. Παπαδήμος, υποψήφιος βουλευτής Μαγνησίας με την Δημοκρατική Συμμαχία...

αποκλειστικά για το PESMAS

Κατάγομαι από το Προμύρι, του Νοτίου Πηλίου. Μια αγροτική περιοχή που προσδοκά πολλά κι από τον τουρισμό. Γεννήθηκα το 1970 στην πρωτεύουσα, αλλά μεγάλωσα στην περιφέρεια. Είμαι γιος δημοσίου υπαλλήλου. Η μητέρα μου είναι νοικοκυρά, ο αδελφός μου αγρότης κι εγώ ελεύθερος επαγγελματίας.

Υπήρξα «βύσμα», αφού μου δόθηκε η ευκαιρία να κυνηγήσω το όνειρό μου και να σπουδάσω Τέχνες και Γραφιστική στις Βρυξέλλες. Είμαι πολύ υπερήφανος που υπηρέτησα την πατρίδα μου, ως Λοχίας, από ακριτικό φυλάκιο στον Έβρο. Δραστηριοποιούμαι στον ιδιωτικό τομέα από την αρχή της εργασιακής μου διαδρομής. Εργάστηκα και εργάζομαι σκληρά για να τα φέρω βόλτα. 
Η πορεία μου, θυμίζει την πορεία της Ελλάδας των τελευταίων 41 χρόνων. Συνεπώς, δικαιούμαι να ισχυρίζομαι ότι είμαι η Ελλάδα. Με τα «πάνω» και τα «κάτω». Με την ανεμελιά των προηγούμενων δεκαετιών και την αγωνία του «σήμερα» και του «αύριο». Με την εργασιακή ηρεμία του «χθες» και την αβεβαιότητα, την ανεργία, τις δυσκολίες του «τώρα». Με την ευκολία των τραπεζοδανείων του «χθες» και την άδεια τσέπη του «σήμερα». Μα πάνω από όλα, με την αισιοδοξία και την βεβαιότητα πως με σκληρή δουλειά, με στόχο και όραμα, όλα μπορώ να τα καταφέρω. Η Ελλάδα μπορεί να τα καταφέρει. Η προσωπική μου ιστορία, μπορεί να είναι σε μεγάλο βαθμό και δική σας. Συνεπώς, έχετε κάθε δικαίωμα να ισχυρίζεστε κι εσείς ότι είστε η Ελλάδα.
Όλοι μαζί, είμαστε η Ελλάδα.


 Γιατί θέτεις υποψηφιότητα;
Οι βίαιες αλλαγές των τελευταίων δύο χρόνων, που σε κανένα δεν αρέσουν, έκαναν πιστεύω να χαθεί από την Κοινωνία η έννοια της εξέλιξης, της ελπίδας και της προσμονής για το μέλλον. Μπορώ να κάνω κάτι θετικό για να αλλάξει αυτό; Αυτός είναι ο μοναδικός λόγος που «εκτίθεμαι».
Ποιό το διακύδευμα των εκλογών της 6ης Μαΐου;
Το ουσιαστικό δίλημμα αυτών των εκλογών δεν είναι πιστεύω η Ευρώπη, δεν είναι η δραχμή και το ευρώ. Σ’ αυτές τις εκλογές συναποφασίζουμε, εάν θέλουμε να στείλουμε στην Βουλή ανθρώπους που είναι σαν κι εμάς ή θέλουμε να συνεχίσουμε να πορευόμαστε με την αποτυχημένη συνταγή του πολιτικάντη, του «βολευτή» και του «σωτήρα». Έχει μεγάλη σημασία να επιλέξουμε σωστά και να κάνουμε την ανατροπή στην πράξη!
Ποιά θεωρείς τη μεγαλύτερη επιτυχία σου;
Μεγαλύτερη επιτυχία μου θεωρώ το γεγονός ότι μετατρέπω την οργή που νιώθω μέσα μου, για όσα άσχημα συμβαίνουν γύρω μου, σε δημιουργία. Αρνούμαι να προσχωρήσω στην λογική της παράνοιας.
Ιεράρχησε τα σημαντικότερα προβλήματα της περιφέρειάς σου
  1. Αλλαγή του πλαισίου που «πνίγει» τον ελεύθερο επαγγελματία και αντικατάστασή του μ’ ένα δίκαιο και σταθερό φορολογικό περιβάλλον.
  2. Πρέπει να δοθούν κίνητρα στους αγρότες, ώστε να ασχοληθούν επαγγελματικά, σωστά και με τρόπο που δεν βλάπτει τη φύση και τους ανθρώπους, με τη γη τους.
  3. Να βελτιώσουμε το τουριστικό μας προϊόν, αφού ο τουρισμός στη χώρα μας (και ιδιαίτερα στην Μαγνησία) είναι το Α και το Ω. Ας γίνει επιτέλους η Ελλάδα ο ιδανικός προορισμός, για πολλά εκατομμύρια τουρίστες για μαζικό, αλλά και για ειδικό τουρισμό (Θρησκευτικό, αγροτουρισμό, αθλητικό, καταδυτικό). Είναι ανάγκη να υπάρξει κλίμα φιλικό προς την επιχειρηματικότητα, χρηματοδοτική διευκόλυνση και μείωση των φορολογικών επιβαρύνσεων.
Πώς φαντάζεσαι την 7η Μαΐου;
Όλα θα εξαρτηθούν από τα αποτελέσματα των Εκλογών της προηγούμενης ημέρας. Αν ο Λαός επιδοκιμάσει τις «κραυγές» που ζητούν έξοδο της Ελλάδας από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ή κάποιες άλλες που «ψαρεύουν» σε θολά νερά και «μπαινοβγαίνουν» με τεράστια ευκολία στην Ευρωζώνη, χωρίς βιώσιμες λύσεις και ιδέες για το μέλλον… Αν ο Λαός επιδοκιμάσει και βάλει στη βουλή Έλληνες που έχουν ως πρότυπο τον αγκυλωτό σταυρό… Τότε τα πράγματα θα είναι καταστροφικά. Όπως και να έχει το πόρισμα της κάλπης όμως, οι δυσκολίες για την Ελλάδα δεν πρόκειται να σταματήσουν τη Δευτέρα, ανεξαρτήτως εκλογικού αποτελέσματος.
  Άνεργος-Δυσαρεστημένος - Αγανακτισμένος-Aναποφάσιστος – Aπολυμένος -Φοβισμένος πολίτης μπρος σε ένα αβέβαιο μέλλον - Απέχων ενσυνείδητα από την εκλογική διαδικασία. Διαφορετικές περιπτώσεις, που συναθροίζουν όμως μια πλειοψηφία με κοινά χαρακτηριστικά και προμηνύουν (τουλάχιστον δημοσκοπικά) μια εκλογική συμπεριφορά καταψήφισης των δύο μεγάλων κομμάτων. Πώς τους πείθεις ν᾽αλλάξουν γνώμη;
Οι εκλογές γίνονται για να δώσουν στον κόσμο την δυνατότητα να εκφραστεί δια της ψήφου και να πει την άποψη του του για όσα συμβαίνουν στην καθημερινότητά του. Αποτελεί ύψιστη τιμή και υποχρέωση προς την Δημοκρατία μας να εκφραζόμαστε. Από την στιγμή που –ούτως ή άλλως- κάποιοι 300 θα εκλεγούν (εμείς έχουμε πολλούς λόγους να πιστεύουμε ότι πρέπει να γίνουν 200), ας δώσουν δύναμη σε ανθρώπους που τους μοιάζουν... Και βέβαια δεν τους πείθω να αλλάξουν γνώμη, διότι πιστεύω κι εγώ ότι το «μοντέλο Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός» στην Πολιτική, έχει προ πολλού ξεπεραστεί!
Ποιό το πολιτικό σου πρότυπο;
Ο τέως κοινοτάρχης Ανάβρας, στα ορεινά του Αλμυρού, κύριος Δημήτρης Τσουκαλάς. Ανέλαβε ένα «χωριό» και παρέδωσε στους συμπολίτες του έναν πρότυπο Οικισμό. Δυστυχώς, τον κατατάσσω στις παράπλευρες απώλειες του «Καλλικράτη», αφού η Κοινότητα Ανάβρας «έσβησε» από τον αυτοδιοικητικό χάρτη της Ελλάδας και ο ίδιος δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει το τεράστιο έργο που ήταν σε εξέλιξη…
Ποιό το μότο σου;
«Είμαι η Ελλάδα». Μότο που ανακάλυψα για μένα ενόψει των εκλογών. Θέλησα να περιγράψω τον εαυτό μου στον κόσμο με μια φράση και με… βρήκα τόσο ίδιο με την πορεία της Ελλάδας των τελευταίων 41 χρόνων (με τα «πάνω» και τα «κάτω») που αμέσως το υιοθέτησα.
Υπάρχει μια εικόνα από αυτή τη πρώτη σου προεκλογική εμπειρία που δύσκολα θα ξεχάσεις;
Ασφαλώς. Εμφανίζομαι στην πόρτα του γραφείου ενός τοπικού Δημάρχου. Η Γραμματέας από τον προθάλαμο με ανακοινώνει. Ο Δήμαρχος σηκώνει το κεφάλι του. Με βλέπει και κοιτώντας με στα μάτια γεμάτος απορία αναρωτιέται «που είναι ο υποψήφιος;». Δεν φορούσα κοστούμι και γραβάτα. Εμφανίστηκα μπροστά του με τζιν παντελόνι και ο Χριστιανός δεν πίστευε ότι εγώ μπορεί να ήμουν «ο υποψήφιος»! Στην πορεία της κουβέντας μας βέβαια, συμβιβάστηκε με την ιδέα…