Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Μαμάδες που βγάζουν εκατομμύρια





 Ας τις γνωρίσουμε:

Μια προσωπική πινελιά

Εταιρεία: I See Me
Τοποθεσία: Minneapolis
Ετήσιες πωλήσεις: $5 εκ.

Η Maia Haag μόλις είχε γεννήσει, για πρώτη φορά, το 1998, όταν κάποιος της έδωσε ένα εξατομικευμένο βιβλίο για μωρά ως δώρο. "Μου ήρθε μια ιδέα», είπε. "Το βιβλίο άρεσε σε εμένα και στο σύζυγό μου, αλλά πιστέψαμε ότι θα μπορούσαμε να το κάνουμε πολύ καλύτερο."

Έτσι, ενώ ήταν σε εξάμηνη άδεια μητρότητας από τη δουλειά της στο τμήμα μάρκετινγκ της General Mills, η Haag ανέπτυξε και έγραψε το δικό της εξατομικευμένο βιβλίο για παιδιά με τον τίτλο "
My Very Own Name". Στο βιβλίο, το περιεχόμενο του οποίου είναι ειδικά προσαρμοσμένο για κάθε παιδί, το όνομα του παιδιού ενσωματώνεται στην ιστορία και στις εικόνες.
Αργότερα το ίδιο έτος, η Haag παραιτήθηκε και ξεκίνησε τη δική της εταιρεία με τα χρήματα που κληρονόμησε από τη γιαγιά της. Η εταιρία της
αρχικά δημοσίευσε 5.000 αντίτυπα του βιβλίου.

Σήμερα, η I See Me! Inc. παράγει 5 εκατομμύρια δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις και έχει δημοσιεύσει 15 εξατομικευμένους τίτλους βιβλίων, τα οποία πωλούνται σε μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων.
"Τα παιδιά αγαπούν την ιδέα του να υπάρχει μια ιστορία φτιαγμένη γι 'αυτούς και [να βλέπουν] το όνομά τους στις εικόνες", δήλωσε η Haag.
Η Haag πέτυχε ως επιχειρηματίας ώντας μια μητέρα με τρία παιδιά. "Αυτό που μου αρέσει σε αυτό, είναι η ευελιξία που έχω να εργάζομαι από το σπίτι. Μπορώ να είμαι δίπλα στα παιδιά μου», είπε.
Όχι ότι είναι πάντα εύκολο να επιχειρείς με παιδιά προσχολικής ηλικίας γύρω σου. "Θυμάμαι να είμαι σε τηλεφωνική επικοινωνία με έναν αγοραστή από τη Nordstrom, να είμαι μέσα στην ντουλάπα, ενώ το 5-χρονο παιδί να χτυπά την πόρτα», είπε. "Τα παιδιά μου θα είναι πάντα η πρώτη μου προτεραιότητα . Απλά θα πρέπει να κάνετε πλάκα με αυτές τις στιγμές."
 
 ---
  
Ένα ακατάστατο σπίτι απέδωσε καρπούς
 
Εταιρεία: The Macbeth Collection
Τοποθεσία: Dayton, N.J. 
Ετήσιες πωλήσεις: $26 εκ.
 
Η σχεδιάστρια ρούχων Margaret Josephs αποφάσισε να είναι μια πλήρους απασχόλησης μητέρα αμέσως μετά την γέννηση του γιού της το 1996. «Δεν θα άντεχα να είμαι μακρυά του», είπε. Εκείνη την εποχή, η Josephs φρόντιζε επίσης τα τρία θετά της παιδιά.

"Το σπίτι μου ήταν ακατάστατο όλη την ώρα. Αποφάσισα ότι χρειάζομαι μια λύση για την αποθήκευση» είπε. Και ενώ ασχολείτο με αυτό, αποφάσισε να ξεκινήσει μια επιχείρηση διακοσμημένων προϊόντων αποθήκευσης.

Το 1998, Josephs επεδίωξε την αρχική ιδέα της - διακοσμημένους μεταλλικούς κουβάδες. Πήγε στο Home Depot, αγόρασε ένα μικρό αριθμό απλών μεταλλικών κάδων και τους έβαψε. Εφοδίασε ένα τοπικό κατάστημα με 20. "Ξεπούλησαν σε δύο μέρες», είπε. «Σκέφτηκα ότι εδώ κάτι συμβαίνει."

Η Josephs επεκτάθηκε από τους κάδους στους ζωγραφισμένους και ντεκουπάζ δίσκους και σε άλλα αξεσουάρ σπιτιού. Ένα χρόνο αργότερα, οι παραγγελίες έρχονταν τόσο γρήγορα που
η Josephs προσέλαβε τη νταντά της και άλλους από τη γειτονιά για να φτιάξει τα προϊόντα.

Το 2000 πήρε την πρώτη της μεγάλη παραγγελία, ύψους $ 40.000 και η επιχείρηση "εξερράγη", είπε. Δύο χρόνια αργότερα, η "
The Macbeth Collection" - ένα όνομα που διάλεξε επειδή ακουγόταν ηγεμονικό - έφτασε το $1 εκατομμύριο σε πωλήσεις.

 Η επιχείρησή της σήμερα παράγει περίπου $30 εκατ. από τις συμφωνίες αδειών χρήσης και τις άμεσες πωλήσεις. Τα προϊόντα της πωλούνται σε μεγάλα καταστήματα λιανικής πώλησης, όπως τα Barnes & Noble, 
Bed, Bath & Beyond, και σύντομα στα Target.
 Απολαμβάνοντας την επιτυχία της, η Josephs παραδέχεται ότι είναι δύσκολο να κάνεις ταχυδακτυλουργικά, να είσαι δηλαδή μητέρα και επιχειρηματίας. Αυτή το κατόρθωσε , διότι «οι γυναίκες είναι καταπληκτικές στο να κάνουν πολλά πράγματα μαζί" είπε.

Ο 16χρονος γιός της
είναι "πολύ περήφανος», είπε. "Με αποκαλεί «
η Rock & Roll Martha Stewart». "

----

Μαμά κοίταξε τις αντιξοότητες στο πρόσωπο
 
Εταιρεία: Little Passports
Τοποθεσία: San Francisco
Ετήσιες πωλήσεις: $1εκ.
 
Όντας συνεργάτες  στο eBay στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η Amy Norman και η Stella Ma είχαν μια κοινή επιχειρηματική «φαγούρα» και ήξεραν ότι ήθελαν να συνεργαστούν επιχειρηματικά κάποια στιγμή. Όταν οι δύο άρχιζαν οικογένειες, άρχισαν να διαμορφώνουν μια ιδέα για την εξεύρεση ενός διασκεδαστικού και εμπνευσμένου τρόπου να διδάξουν στα παιδιά σχετικά με άλλες χώρες.

"Μετακόμισα πολλές φορές διεθνώς ως παιδί» δήλωσε η Norman. "Η Στέλλα μεγάλωσε στο Όκλαντ αλλά μοιράστηκε το πάθος μου για τη διαμόρφωση μιας παγκόσμιας άποψης στα παιδιά."

Με χρηματοδότηση από την οικογένεια και επενδυτές, συμπεριλαμβανομένου του διευθύνωντος σύμβουλου της
LinkedIn, Jeff Weiner, γεννήθηκε η Little Passports. Η online συνδρομητική υπηρεσία στέλνει σε παιδιά ηλικίας 5 έως 10 ετών ένα πακέτο μηνιαίως, που έχει σχεδιαστεί για να μοιάζει ότι έρχεται από μια διαφορετική χώρα. Τα παιδιά λαμβάνουν αυτοκόλλητα, ένα παγκόσμιο χάρτη, αναμνηστικά, και επιστολές από τους χαρακτήρες Σαμ και η Σοφία που περιγράφουν τις περιπέτειες των ταξιδιών τους.

Η
Little Passports έγινε το αποκούμπι της Norman, όταν ξεκίνησε το 2006. "Ήμουν οκτώ μηνών έγκυος στο δεύτερο παιδί μου και ο γάμος μου κατέρρευσε», είπε. «Έπρεπε να αφήσω το διαμέρισμα, προσπαθούσα να ξεκινήσω την επιχείρησή μου και δεν είχα μισθό. Περίπου την ίδια εποχή, ο πατέρας μου διεγνώσθη με καρκίνο και πέθανε τέσσερις μήνες αργότερα."

Αλλά το πάθος της για να ξεκινήσει η
Little Passports τη βοήθησε να συνεχίσει.

Η Norman, 38, και η Ma, 40, ξεκίνησαν το 2009, και οι πωλήσεις πέρασαν το 1 εκατομμύριο δολάρια φέτος. Η Norman είπε ότι αντιμετωπίζοντας τέτοια απότομα εμπόδια τη βοήθησε να γίνει μία  γυναίκα με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και παράδειγμα προς μίμηση για τα παιδιά της.

"Αυτή είναι μια ιστορία για την υπέρβαση», είπε. "Εμείς οι ίδιοι περιβάλλαμε τους εαυτούς μας με ανθρώπους που μας υποστήριξαν, πιστέψαμε στους εαυτούς μας. Είναι το πιο διασκεδαστικό πράγμα που κάναμε ποτέ και γίναμε καλύτερες επιχειρηματίες και μητέρες λόγω αυτού."
 
----
 
Με κατεύθυνση προς την επιτυχία
 
Εταιρεία: Mobo Crusier
Τοποθεσία: Los Angeles
Ετήσιες Πωλήσεις: $1 εκ.
 
Η Melody Hsieh έχει επιχειρηματική φλέβα. Οι γονείς της λειτουργούσαν ένα εργοστάσιο  εξαρτημάτων αυτοκινήτων στην Ταϊβάν, όπου εκείνη κάποτε εργαζόταν σε ηλικία 8 ετών.

"Έμαθα νωρίς στη ζωή ότι η σκληρή δουλειά και η έξυπνη εργασία είναι τα βασικά συστατικά για τη λειτουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης», είπε.

Έτσι, μετά από το κολλέγιο το 2000, η Hsieh αποφάσισε να ξεκινήσει μια επιχείρηση, με χρήματα της οικογένειας, που πωλούσε σκούτερ. Μέχρι το 2003, οι πωλήσεις των
ASA Products αναρριχήθηκαν στα 3 εκατομμύρια δολάρια.

Αλλά στα επόμενα τρία χρόνια, οι ετήσιες πωλήσεις κατρακύλησαν γρήγορα στα $300.000. "Λάθος μου ήταν ότι δεν είχα καμία μακροπρόθεσμη στρατηγική για την οικοδόμηση της μάρκας», είπε. "Επεδίωκα να δημιουργήσω ένα δυνατό trend, και δεν έδινα προσοχή στον ανταγωνισμό, την εξυπηρέτηση των πελατών ή στο marketing."

Το 2006, πήρε άδεια από την εταιρεία της και πήγε πίσω στη σχολή της για το MBA. Στα τέλη του 2006, δημιούργησε εκ νέου ένα νέο προϊόν - τα
Mobo Cruisers - μια σειρά από ποδήλατα τριών τροχών για παιδιά και ενήλικες. "Αυτή τη φορά έχω εφαρμόσει όσα έμαθα στη σχολή για το μάρκετινγκ, τις διαδικασίες και την έρευνα πριν το λανσάρισμα της μάρκας", δήλωσε η Hsieh.

Σήμερα,
τα Mobo Cruisers πωλούνται μέσω των Target and Toys "R" Us και επεκτείνεται η πώλησή τους και στον Καναδά. Η Hsieh, η οποίος είναι μια νέα μητέρα με τον τριών-μηνών γιο της, είπε ότι τώρα είναι πιο απασχολημένη από ποτέ. "Οι γυναίκες μπορούν να τα καταφέρουν. Είναι δύσκολο, αλλά δεν χρειάζεται να εγκαταλείψετε τον ένα ρόλο για τον άλλο», είπε. "Να έχετε μια καθημερινότητα που να 'δουλεύει' και να προσπαθείτε να τη κρατήσετε έτσι."

----

Ο εκνευρισμός προκάλεσε τη καινοτομία
 
Εταιρεία: KleenSlate Concepts
Τοποθεσία: Sonora, CA
Ετήσιες πωλήσεις: $1 εκ.

Όταν ο γιος της επανειλημμένα ερχόταν στο σπίτι  από το γυμνάσιο με μαύρα δάχτυλα λεκιασμένα από μελάνι, η Julia Rhodes, ​​πρώην δασκάλα δημοτικού και ανύπαντρη μητέρα, εμπνεύστηκε να κάνει κάτι για αυτό.

«Ήταν η νόσος του μαύρου-δάχτυλου της δεκαετίας του '90», δήλωσε η
Rhodes. «Οι εκπαιδευτικοί, οι προπονητές μπάσκετ και οι μαθητές χρησιμοποιούσαν μαρκαδόρους και πίνακες όλη την ώρα, και τα δάχτυλά τους ως γόμες."

Έκανε κάποια έρευνα και διαπίστωσε ότι η αγορά μαρκαδόρων ήταν $1,8 δισ., αλλά κανείς δεν είχε αναπτύξει πραγματικά προϊόντα σβηστήρων μαρκαδόρων. Εντοπίζοντας την ευκαιρία, η
Rhodes ίδρυσε την εταιρεία της, KleenSlate Concepts, το 2001. Ανέπτυξε ένα πρωτότυπο ενός μαρκαδόρου με ενσωματομένο σβηστήρα, στο.. σαλόνι της.

Χωρίς χρήματα για μάρκετινγκ, η
Rhodes πήγε σε εμπορικές εκδηλώσεις και έγινε δημιουργική. «Δεν είχα την οικονομική δυνατότητα να νοικιάσω ένα περίπτερο», είπε. Αντ 'αυτού, έκανε ένα λευκό παλτό από υλικό εύκολο στο καθάρισμα, το φορούσε, και κατεδείκνυε επάνω της πώς λειτουργούσε ο σβηστήρας.

Όχι και η πιό «χλιδάτη» τακτική, παραδέχθηκε, αλλά κέρδισε την προσοχή των αγοραστών. Τα μαρκαδόρος / σβηστήρας προϊόντα της πωλούνται σήμερα
στα Office Depot και θα είναι σύντομα διαθέσιμα στα Staples. 
Η επιτυχία της ήταν κάτι που ανέμενε πολύ καιρό, είπε η Rhodes. Αλλά κάθε φορά που απελπιζόταν, ο μεγαλύτερος υποστηρικτής της ήταν ο γιός της.

"Ήμουν τυχερή που με υποστήριζε τόσο πολύ», δήλωσε
η Rhodes, ​​η οποία επισκέπτεται συχνά σχολεία για να μιλήσει στα παιδιά για τη διασκέδαση του εφευρίσκειν. «Μου είπε " Μαμά, τι είναι το χειρότερο που θα μπορούσε να συμβεί; Θα γίνεις πάλι δασκάλα. Μπορείς να το αντιμετωπίσεις αυτό. ». "



πηγή: CNN